Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 156 1.9 jtd пренадува

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Разбира се че пазя файла преди ремапа,и не не е пренадувала тогава. Утре ще закача буст метър и ще видя какъв пик прави точно когато испищи на борда

    Comment


    • #17
      такааа...днес закачих буст метър и тръгнах да видя какво се случва,какви пикове прави и Воала..газта до долу на апсолютно всяка предавка и отива над 1.8 1.9 без да връща налягане...! Мислех че е от буст метъра , но не е закачих и 2-ри пак същата работа ! и ми направи впечатление при гасене на мотора не остава на 0. ами пада на -0.5-6 и чак след това остава на 0

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Gasoline.in.blood Покажи съобщение
        такааа...днес закачих буст метър и тръгнах да видя какво се случва,какви пикове прави и Воала..газта до долу на апсолютно всяка предавка и отива над 1.8 1.9 без да връща налягане...! Мислех че е от буст метъра , но не е закачих и 2-ри пак същата работа ! и ми направи впечатление при гасене на мотора не остава на 0. ами пада на -0.5-6 и чак след това остава на 0
        А с оригиналният колко вдига?
        sigpic
        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
        147 JTDm 140-Малката манекенка
        GT- JTDm 150

        Comment


        • #19
          не съм мерил тогава и немога да твърдя

          Comment


          • #20
            Дали е възможно да е базикана ръчката на актуатора ?
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Gasoline.in.blood Покажи съобщение
              такааа...днес закачих буст метър и тръгнах да видя какво се случва,какви пикове прави и Воала..газта до долу на апсолютно всяка предавка и отива над 1.8 1.9 без да връща налягане...! Мислех че е от буст метъра , но не е закачих и 2-ри пак същата работа ! и ми направи впечатление при гасене на мотора не остава на 0. ами пада на -0.5-6 и чак след това остава на 0
              МЕС има графичен режим. Що си играете излишно с глупости

              Comment


              • #22
                Здравей Колега,
                преди три месеца си взех Алфа Кросвагон. Двигателя също е 1.9, но е 150 к.с. Имах същия пробелм - пренадуване, пищене на зумера при висока скорост , светване на чека, и т.н. гадости. Първо сменихме МАП, но проблема остана. После свалихме турбото и го дадохме на майсторите. Направиха профилактика и настройка на променливата геометрия. Казаха, че турбото е ОК, но е тотално разстроено, каквото и да значи това... чудеха се как въобще е работила тази кола. Настроиха го на стенд и сега работи перфектно. Майсторите са Турбо Колос - срещу М. Бриколаж на Люлин - до околовръстното. Предложението ми е да не бъзикате повече колата, а да свалиш турбото и да им го докараш. По магистралата ти е 1 час пътя и ти е удобно само по магистралата, завиваш на М. Бриколаж и си при тях. Турбото е прецизна машинка и не се пипа от незнаещи. Без настройка на стенд, нищо няма да направите, Само ще си губиш времето и нервите.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Goro_Q4 Покажи съобщение
                  Здравей Колега,
                  преди три месеца си взех Алфа Кросвагон. Двигателя също е 1.9, но е 150 к.с. Имах същия пробелм - пренадуване, пищене на зумера при висока скорост , светване на чека, и т.н. гадости. Първо сменихме МАП, но проблема остана. После свалихме турбото и го дадохме на майсторите. Направиха профилактика и настройка на променливата геометрия. Казаха, че турбото е ОК, но е тотално разстроено, каквото и да значи това... чудеха се как въобще е работила тази кола. Настроиха го на стенд и сега работи перфектно. Майсторите са Турбо Колос - срещу М. Бриколаж на Люлин - до околовръстното. Предложението ми е да не бъзикате повече колата, а да свалиш турбото и да им го докараш. По магистралата ти е 1 час пътя и ти е удобно само по магистралата, завиваш на М. Бриколаж и си при тях. Турбото е прецизна машинка и не се пипа от незнаещи. Без настройка на стенд, нищо няма да направите, Само ще си губиш времето и нервите.
                  Айдееее, къде отидохме - да разглобяваме колата

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    Айдееее, къде отидохме - да разглобяваме колата
                    Toчно натам отиват работите, както по-горе му написах на колегата, намира си форумен сервиз по негово желание, налива му се свестен софтуер, и ако пак пренадува, в същия сервиз турбината долу, отстранява се проблема и по живо по здраво. Мес а ще запише 1,5 бара налягане и дотам, а защо ти си отговори
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                      МЕС има графичен режим. Що си играете излишно с глупости
                      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                      Седни си, слаб 2 отново
                      Е като има графичен режим, а МАП-а мери до 1.5 бара, то как ще му изпише на МЕС стойности 1.8 1.9 бара
                      Alfa Romeo GT 1.9 16v

                      Comment


                      • #26
                        айдее, разбирачите отново се обаждат... абе колеги козата си сака пръч !
                        Ето как се настройва турбо на стенд https://www.youtube.com/watch?v=u-iUsHyxGhU
                        Със сигурност трябва сваляне. Щом пренадува и не е МАПа трябва да се свали турбото и да му се направи пълна профилактика и настройка. Дори турбото да се окаже в ред, едно почистване винаги е от полза и ще се знае, че проблема не е в него

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Gasoline.in.blood Покажи съобщение
                          Налягането на турбината е оставено на 1.45бар
                          При това налягане на холд трябва да имаш късмет ако не пренадува.
                          Алтернатива - качвате лимитирите на макс и колата не гасне. И сменяш турбини след това като консуматив.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                            Toчно натам отиват работите, както по-горе му написах на колегата, намира си форумен сервиз по негово желание, налива му се свестен софтуер, и ако пак пренадува, в същия сервиз турбината долу, отстранява се проблема и по живо по здраво. Мес а ще запише 1,5 бара налягане и дотам, а защо ти си отговори
                            Да, ако са ограничили показанията на датчика за налягане за да вдигат мощността и да държат турбото на максимум. Но надали е това, щом светва пренадуване. Затова да включи графичен режим при измерване на налягането за да види какво му показва. А ако тук са пипали показанията за съответствие, да види boost control колко % е

                            ---------- Post added at 13:54 ---------- Previous post was at 13:45 ----------

                            Първоначално публикувано от Gasoline.in.blood Покажи съобщение
                            Значи 1-во някакъв поляк , прочетохме софта и му го пратихме, след като получихме файла обратно готов наляхме го и тествах. Колата имаше някаква пъргавина но не всеки път! Тогава го видях това с пренадуването,след което с един познат Ecutech performance пренастрои и колата тръгна усезаемо много по добре,обаче дори и при теста с него пак го прави! Каза че прешния файл бил много сбъркан, и от там почнах проба-грешка , соленойд мап раскачане гърнета , и не и не остава си проблема. Съмнявам се за задръстена геометрия , че предишния собственик каза че повече от 100км/ч не бил вдигаш. Надеждата умира последна
                            То при некаране се задръства. Кюмбето махнато ли е?
                            Last edited by Alex_26; d.m.y г., 13:52.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Gasoline.in.blood Покажи съобщение
                              не съм мерил тогава и немога да твърдя
                              Е, нали си пазиш оригиналният файл?!

                              Върни си файла, премери си колата и ще разбереш къде е проблема!!!


                              Ако наистина са ти вдигнали налягането на 1.45-бара, то си иска заигравка по софтуера за да нямаш проблеми!
                              sigpic
                              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                              147 JTDm 140-Малката манекенка
                              GT- JTDm 150

                              Comment


                              • #30
                                Не виждам проблем с налягането и това че е оставено на 1,45 правил съм и на други мой и не мой коли с този човек и не е имало проблем никога! Бях махнал генерацията направо от топлата част на турбото като мислех че има задръстени кюнци , но пак не се оправи! Тези дни ще чиста геометрия и проверка на гъбата и ако пак не се оправи хич няма и да се занимавам с нея, връщам сток софтуера

                                Comment

                                Working...
                                X